لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند
سرخط خبرها

واکنش به اظهارات مدیرعامل سایپا| رئیس کمیسیون صنایع: مجلس قانون و مصوبه‌ای درباره عرضه خودرو در بورس ندارد

  • کد خبر: ۱۴۴۰۰۸
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
واکنش به اظهارات مدیرعامل سایپا| رئیس کمیسیون صنایع: مجلس قانون و مصوبه‌ای درباره عرضه خودرو در بورس ندارد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نه تنها مجلس قانون و مصوبه‌ای درباره عرضه خودرو در بورس ندارد بلکه ما با عرضه خودرو در بورس با شرایط فعلی نیز مخالف هستیم.
 

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی طاهری درباره اظهار نظر مدیرعامل سایپا مبنی بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس شرایط و ضوابط مجلس است، گفت: مجلس قانون و مصوبه‌ای درباره عرضه خودرو در بورس نداشته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی ما با عرضه خودرو در بورس با شرایط کنونی نیز مخالف هستیم، زیرا اکنون تقاضا بسیار و عرضه بسیار محدود و کم است بنابراین با مدیریت این موضوع توسط تولیدکننده، سود حاصل از عرضه خودرو در بورس به جیب خودروسازان می‌رود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: یا باید عرضه خودرو در بورس متوقف شود که ما به دنبال این هستیم که خودرو‌های داخلی به هیچ وجه در بورس عرضه نشوند یا اگر به هر دلیلی این خودرو‌ها عرضه می‌شوند، سود مازاد بر سود و قیمت معقول خودرو‌ها باید به حساب دولت رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در صورتی که سود مازاد بر سود و قیمت معقول خودروها، در بورس به حساب دولت رود، انگیزه افزایش قیمت خودرو در بورس کالا توسط تولیدکننده از بین می‌رود در واقع با این سازوکار، تولیدکننده انگیزه‌ای برای مهندسی قیمت خودرو در بورس نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->